Onsdagen den 7 december. Om kräk, feber och uppåtvärden!!!

Hej alla vänner. Idag har det varit segt, efter en febernatt och en massa ont, kräk, bajs och så vidare! Ett nederlag känns det som, men värdena idag visar nästan bara uppåt! Jag har så mycket att skriva om, men inte riktigt någon ork...

Värden (normalvärdet inom parantes):   
Hb: 88 (100-150)                                                  
Leukocyter (samlingsnamn vita) : 4.0 (5-15)
Neutrofilia (vita blodkroppar): 2.0 (1.5-8.0)                                                     
Trombocyter (gör så att blodet koagulerar): 28 (140-400)                                                   
CRP (mäter infektion i kroppen): 76 (under 8)                                                    

Så ser ni lite hur han ligger till... Jag berätter mer en annan dag. Vi är trötta efter en natt i vaket tillstånd. Vi längtar hem och längtar efter jul tillsammans... Albert säger att det nu bara hänger på om Alfons äter och får behålla maten; då får vi åka hem!!!

Catarina
                                                 

Kommentarer
Postat av: bushbaby

Jag har inte läst hela er blogg, utan mer i början, i mitten och nyligen för att förstå vad det är ni går igenom. Ville bara säga att just meningen "Vi är så jävla glada" berörde mig väldigt mycket. Jag kan bara önska er lycka till. Verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback