Onsdagen den 30 november. Om film och sömn.

Åh, jag är så glad idag! Jag var på bio igår med Lotta och tittade på Elisabethtown, den var en av de bästa filmerna på länge. (Eller så är jag bara väldigt lättroad just nu...) Efter filman var jag så glad och det var så skönt att bara få vara genomlycklig! Allt kändes bra! Tusen och åter tusen tack Lotta för igår! Du är super!!!


Så somnade jag 00.30 och när jag vaknade så tänkte jag, inte redan, tittade på klockan och hokospokos, simsalabim, 10.15!!! Åh så skönt! Nu är jag redo för att bekämpa cancern igen! Så kom igen alla sju-helvetes cancerceller!!! Så ska ni få se på FAN! Ha, ha, ha... Vi kommer att ro iland, skavda men HELA! Jag älskar hela min familj och vi står evigt etsade tillsammans med fötterna på jorden!


Tack alla ni!


Catarina.



Kommentarer
Postat av: Mormor

Till Catarina:

Lilla gumman, så glad jag är att du kan vara glad. Och att du fick sova i natt. Jag sov också gott, men väcktes av Ditte som påstod att jag snarkade! Alma var vaken och Ditte påstod att hon inte kunde somna om p g a mig! Alma var emellertid lugn men pratig och måste ha somnat om ändå, för vi vaknade av oss själva kl halv sju. Fortfarande en liten tjej med gott humör. Hon är en ängel, den flickan!

Och TACK Catarina för telefonsamtalet. Det har jag väntat länge på. Krama Alfons och Christian när du träffar dom.

¨PS Jag har fixat papperna från vårdcentralen. Dessutom ska jag hälsa från Daniel och Olof, som båda ringde igår.

Kram / mamma

2005-11-30 @ 13:02:17
Postat av: Malin och Olle

Ögonen tåras av glädje!!!!

Er lilla tjej ville ta sin jacka och följa med mig hem idag! Jag blev varm i hela kroppen.

Älskar er/ Malin och Olle

2005-11-30 @ 21:12:55
Postat av: Ditte

Kommentar till mammans inlägg.

Du snarkade.

Alma ville krama dig, men sa oj för att du lät konstigt.

Sen tyckte jag faktiskt att du skulle underhålla henne.


Och dessutom vaknade hon halv åtta.

2005-11-30 @ 21:55:39
Postat av: Ditte

= Lita inte på mamma.

2005-11-30 @ 21:56:07
Postat av: Mormor

Ok då, Ditte... Jag erkänner. Allt. Men inatt har vi sovit gott, förutom att Alma vaknade när jag lade mig och blev jätteglad när hon såg Bowie bredvid sig i sängen. Jätteglad och jättevaken! Så vi kelade lite och sedan sjöng jag Blinka lilla stjärna sjutton gånger, hon sade hela tiden "mer!", innan jag kom på att jag kunde låtsa att jag sov, vilket fick henne också att somna.

Kram till alla, inkl Ditte,
från mamma mormor och svärmor

2005-12-01 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback