Tisdagen den 29 november... Om haklapp med dinosaurior på och lite annat.

Det står ganska still idag; Alfons värden är ungefär som igår med undantaget CRP som gått upp till 269 och det känns som på ren djävulskap... Det vore ju rena julafton om det kunde vända!

Nu till nå´t roligt som har hänt idag och vad man kan få göra för oss om man har lust och det vore bra:

Marianne och Karin från lekterapin kom till oss på rummet med sin gitarr och husvagnen med alla djuren som man kan sjunga om. Husvagnen är ungefär lika stor som tre trehjulingar och har riktiga blinkers på. Dom stannade och sjöng i 20 minuter och det var bra tyckte både mamman och Alfons.

Vi önskar oss en mjuk, stor haklapp med dinosar på. Ellen, det är väl något för dig? Och Ellen tack för dina trogna och fantastiska rader och tack till alla er andra med. Och tack för alla kort som vi fått till sjukhuset. 


Catarina


Kommentarer
Postat av: Dani

Hej Catarina, Alfons och Alma..
Jag har nog inget att skriva, inget att berätta om egentligen.
Men vi finns här, supportrar från Gunnesbo.
Så en kort liten hälsning...

Och alla brandbilar och polisbilar jag kan komma på. Samt en stor kram även till Alma-Lee som jag träffat alldeles för lite

2005-11-29 @ 21:22:50
Postat av: Ellen

Ni vill ha en stickad haklapp med andra ord, för ni vet att jag inte kan sy va? ;-) Haha, nej, men jag ska se vad jag kan göra, något ska jag nog kunna knåpa ihop!

Här i Malmö är det kallt och i morse var det faktiskt vitt på grannhustaket, men så klart inte på marken. Luna är lite förkyld fortfarande och låter som en liten kraxande kråka.

Imorgon ska vi åka till Köpenhamn om vi är lite friskare, men det tror jag att jag redan har nämnt. Annars händer det inte så mycket här. Mårten går i skolan, Luna är på dagis när hon är frisk, Tuva sover och jag jobbar framför datorn och söker jobb.

Idag har vi slagit in paket till en liten Edith som fyller 1 år snart. Luna hjälpte till att skriva kortet och sätta på tejpbitar.

Hoppas att vi kan ses snart! Kram till er alla!

Postat av: Ditte

Alfons

Vet du vad som händer nu när det är natt och din lillasyster sover gott? Då leker Bowie med dina och almas leksaker på golvet i ert lekrum. Mest tycker han tydligen om dinosaurierna som Alma så fint ställt på rad. Han tycker om att leka med bondgården också.

Tänk om det är så, att så fort alla somnat så vaknar katterna och gör allt som människor brukar göra på dagarna. Jag har ju sett att de leker med era leksaker, tänk om de går till affären också! Kanske öppnar de dörren och går på promenad, hämtar posten och betalar räkningar.

Det är nog därför Bowie sover hela dagarna. Han blir så trött av allt han måste hinna med medan alla andra sover.

Nu ska jag gå och lägga mig så Bowie får vara ifred.

Puss och godnatt älsklingsalfons!

2005-11-30 @ 00:40:22
Postat av: Sofie

Alfons - kämpa på. Du är så jävla duktig! Tänker på dig varje dag.

Catarina - min älskade kusin. Inga ord kan förklara hur ont det gör i mig att läsa om hur ni har det, och hur ont måste det då inte göra för er..? Ber till alla makter i världen om att det snart ska vända, att allting ska bli bra igen. Jag saknar dig & skickar styrketankar till dig varje dag.

Christian - jag saknar dig också. Kämpa på, snälla. Fan vad livet gör mot er. Det är så jävla orättvist. All styrka till dig.

Alma - snart kommer det att vända. Det måste det. Och ni kommer få leka ihop igen, alla fyra.




Jag älskar er. Glöm inte det.
All kärlek, styrka och glittertankar till er.

2005-11-30 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback