Söndagen den 26 november. Akut CT-röntgen på Alfons huvud

Är i Lund, jag och Alfons. Mer smärtor i huvudet, varken oxynorm eller morfin tar bort smärtorna, Alfons kräks flera gånger per dag. För att utesluta att det är nya tumörer i skallen eller att den han har växer dramatiskt har vi precis gjort en CT-skalle röntgen.

Finns det någon som bor i Lund som läser detta som kan komma hit till sjukhuset med två fiskgratänger så är vi jätte tacksamma ( vi fick köra lite akut hit idag (och snabbt)). OBS också måste det vara Findus  vanliga med dill (han kan inte äta någon annan sort eller smak).


FISKGRATÄNGSEFTERLYNSNING UPPHÄVD!
Tack Olof för att du kunde komma hit med mat till Alfons!


Christian

Kommentarer
Postat av: Ellen

Håller tummarna för fina resultat och att Alfons snart ska må bättre!

Postat av: Sofie B

Vad snällt av Olof att komma med mat! Tack från mig också, att du ställer upp för Alfons och hans familj!

Hoppas att resultaten visar något bra. Kram!

2006-11-26 @ 18:50:31
Postat av: gunilla i dalom

Hann inte ens plocka fram metspöna. Tur att det finns snabba killar sånna här gånger. Som vanlogt... varmaste, varmaste.

2006-11-26 @ 20:29:05
URL: http://www.kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Evelina

åhhh stackars Alfosn som har så ont. Det känns alltid lika jobbigt att läsa om hans smärta, lilla plutten. Kramar1

2006-11-26 @ 20:44:30
Postat av: gammelfastern

Tack Olof, det är såna som du som gör livet värt att leva!
Jag håller alla tummar jag har (med åren har det blivit måååånga) på att all smärta snart försvinner!
Kram C

2006-11-26 @ 20:45:12
Postat av: Dani som hastigast

Jag är hemskt ledsen att jag inte kunde komma...

2006-11-26 @ 20:47:05
Postat av: Anna

Åh, vad ni måste utstå! Hoppas, hoppas att röntgen visar på bra resultat. Den MÅSTE det!

Styrkekramar i massor
Anna

2006-11-26 @ 21:34:39
Postat av: Anonym

jag var på stan i fredags. det var ett litet något som skrek att det ville från storstan till alfons. så imorgon får den en flygbiljett via kungliga postverket. bör nå skånska lantmarker kring tisdag. kanske kan huggtänderna äta ur lite smärta...

//M

2006-11-27 @ 03:11:46
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste, varmaste i mörka morgonen. Hoppas dom har fått bukt med värken. Kramar!!!

2006-11-27 @ 07:12:47
URL: http://www.kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Marie från Hörby

Jag hoppas verkligen att Alfons värk snart försvinner och att röntgen visar bra resultat.

2006-11-27 @ 08:14:58
Postat av: Åsa

Godmorgon. Hoppas på bra nyheter. Stackars Alfons! Tänker på er - kram Åsa

2006-11-27 @ 08:20:18
Postat av: Anna

Så skönt att Olof kunde komma med fiskgratänger - jag läste ju inte detta förrän nu på morgonen. Måtte, måtte, måtte nu detta inte vara det ni är rädda för. Stor kram,
Anna

2006-11-27 @ 08:21:50
URL: http://www.caringbridge.org/europe/leons
Postat av: Elisabet

Hejsan familjen Löv. Stackars Alfons, det måste vara hemskt för honom den lilla kroppen. Om man ändå kunde trolla, då skulle jag trolla bort all canser.
Många varma styrke kramar från Elisabet

2006-11-27 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback