Tisdagen den 12 juni. Alfons femårsdag!!!

Alfons längtade efter sin femårsdag och visade ofta oss med ena handens alla fingrar hur många år han skulle fylla till sommaren. Idag blir en glädjens dag. Glädje genom hans födsel (det där lät nästan lite religiöst...), men det är så det är. Glädje och skratt på hans första, andra, tredje och fjärde födelsedag. Att få ett barn är alltid ett under, men att få fira hans fjärde födelsedag, som vi gjorde för ett år sen, det var ett under! Idag äter vi jordgubbstårta och tacos, precis som Alfons önskade sig på sin 4-årsdag. Skänk gärna pengar till barcancerfonden. Ni vet nog vid det här laget att det har ett mycket gott syfte. Nedan kommer bilder från Alfons 4-årsdag! Lev väl idag, och skänk Alfi en tanke! Säkert hittar han på ett och annat bus...

Catarina

image157

Alfons busar med sin detektiv-utstyrsel.

image159

Förmaning... Sitt inte för nära...

image160

BLÅS!!!

image161

Lite generad blev han; alla på en gång!!!

image162

Fina barnen!

image163

Fina vi!

image164

GRATTIS FINA ALFONS!

image165

Fina vi 2.

image166

Fina Alma-Lee och Alfi!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hipp hurra för Alfons idag! Vi ska fira Alfons, det är bara bra synd att vi inte får fira tillsammans med honom. Tänker på er idag! (Och de flesta andra dagar)
stor kram

Postat av: Hanna

Grattis på din Femårsdag, Alfons!
*tänker på er*

2007-06-12 @ 10:05:05
Postat av: Jessican

Grattis min älsklings-Alfi!
Vilken fin och solig födelsedag du får idag.
Idag ska jag tänka på den dagen du föddes: vi hälsade på i ett fint hus i finska skärgården och din mamma ringde på kvällen och berättade att du kommit.
Puss & gnuss!

2007-06-12 @ 10:43:48
Postat av: Emelie

Hurra för dig Alfons! Just nu är jag i Tyskland och jag har skickat upp en ballong till dig! Hoppas du ser den, det står ditt namn på den!
Grattis! Jag tänker på dig och på din familj!
// Emelie

2007-06-12 @ 10:45:10
Postat av: Jessican

Och till er alla som läser här, denna dag då vi firar Alfons födelse:
gå in på barncancerfondens länk här nere till höger, klicka på fliken Gåva och ge de pengar du egentligen skulle ha velat köpa present till Alfons för. 50 kronor har de flesta av oss råd med och många kan ge mer!
Ha en fin dag alla födelsedagsfirare!
Kramar från sommar-Sätaröd

2007-06-12 @ 10:47:42
Postat av: Jessican (igen)

Länken finns alltså på startsidan...

2007-06-12 @ 10:49:35
Postat av: Louise

Grattis på din 5-årsdag Alfons,
vad fint att ni firar dagen så som Alfons vill..

2007-06-12 @ 11:29:30
Postat av: Åsa i Malmö

Så fin han var - eller rättare sagt... han ÄR ju jättefin och han lever i allra högsta grad genom den här hemsidan och genom alla era fina minnen. Jag tänker ofta på Alfons och extra mycket idag. Grattis Alfons, var du än befinner dig och en önskan om en härlig dag för resten av din finfina familj! Kramar och tankar till er.

2007-06-12 @ 11:44:42
Postat av: Malin i Orsa

Massor av födelsedagskramar skickas till er alla från Orsa!

2007-06-12 @ 12:08:33
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com
Postat av: Ewacarin Holmqvist

Hipp Hurra för dig på din femårsdag!
Kram till Hela familjen - Det behöver ni idag!

2007-06-12 @ 12:30:27
URL: http://echolmqvist.blogg.se
Postat av: gunilla i dalom

Kan bara upprepa mig. Faan vad jag hade velat äta tårta med honom i dag. Tar en bulle i stället och sjunger lite för mig själv.
Varmaste och pussar i massor!!!

2007-06-12 @ 12:54:51
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: gunilla i dalom

Kan bara upprepa mig. Faan vad jag hade velat äta tårta med honom i dag. Tar en bulle i stället och sjunger lite för mig själv.
Varmaste och pussar i massor!!!

2007-06-12 @ 12:55:17
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Sara i Stockholm

Grattis fina Alfons och kram till er alla!
Skålar i kaffe från ett Stockholm i moln.

2007-06-12 @ 13:14:44
Postat av: Birgitte

Grattis till Alfons, den lilla piraten. Hurra för alla buss och skratt i livet: det är värd att fira.
Hav en trevlig dag tilsammans med Alfons.
Kramar ifrån Ljunghusen. Glöm inte att hälsa på när Ni igen vister trakten :o)

2007-06-12 @ 14:05:34
Postat av: Maria i Vagnhärad

Grattis stora Alfons.
Nu sitter han på ett moln och äter jättegod tårta.
Han sitter och tittar ner på er och skrattar.
Tårtan delar han med Alla änglabarnen och Morfar Gunnar förstås.
Kramar till Er.
Det vill jag tro.

2007-06-12 @ 14:07:19
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen, Alfons!

2007-06-12 @ 14:09:32
Postat av: Kajsa Sigvardsson

Grattis till Alfons i dag!

2007-06-12 @ 15:16:17
Postat av: Caroline

En extra tanke till Alfons, och en extra tår. Jag tycker om att ni fortfarande skriver här. Jag på något vis behöver det här perspektivet.

2007-06-12 @ 15:29:19
URL: http://bakel.se
Postat av: sarah

idag är glädjens dag här i hamra! vi tänker på dig, alfons och firar ditt liv, du underbare vän, buspojke och sjörövarkapten! vi firar alla goda dagar och äter en bit chokladtårta och jordgubbar i ditt namn! och tankarna går till er, hela familjen löv, idag. kramar och kärlek! och extra pussar från en vattkoppig alfred!

2007-06-12 @ 15:38:32
Postat av: Matilda

Hurra för Alfons på hans dag!!
Stora kramar!

2007-06-12 @ 15:46:00
Postat av: Lisa

Vi skänker också en extra tanke till Alfons idag
och hoppas han har stort kalas i sin himmel !
Kramar från en mamma

2007-06-12 @ 16:39:25
Postat av: Jenny

Grattis Alfons! Vi tänker på dig och dina kära!

2007-06-12 @ 17:01:45
Postat av: Elisabet Roslund

GRATTIS ALFONS! jag blåser upp lite ballonger som jag skickar upp till er. Du får bjuda vår Mattias på en extra stor tårtbit, jag vet att han gillar det.
Kram till er alla/Elisabet

2007-06-12 @ 17:10:19
Postat av: Johanna

GRATTIS ALFONS *hurra hurra hurra* Kan tänka mig vilket taco- och tårtkalas du har med alla dina busiga änglakompisar :-) Tänk, nu idag fyller du fem år... alla fem fingrar på handen, det är stort!!!
Jag har köpt två HOPE-halsband, ett för dig Alfons och ett för Matilda som kämpar dag för dag. Jag och min dotter Felizia (snart 5 år) har på oss dessa varje dag.
Njut av din födelsedag, paketen, allt gott att äta och solen som skiner på dig!!!
Kram från Johanna (en okänd men mkt beröd mamma)

2007-06-12 @ 17:29:34
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Grattis Alfons! Vilket väder du har på födelsedagen!
Jag har köpt HOPE-halsbandet, en god gärning och dessutom snyggt!
Tänker ofta på er!
Titti

2007-06-12 @ 19:05:25
Postat av: Evelina

Har tänkt på er heeeelaaa dagen idag. Hoppas att ni är proppmätta av tårta och tacos och att ni har haft en supermysig dag i solen. Massor av födelsedagstankar till Alfons och kramar till er / Evelina

2007-06-12 @ 19:21:20
Postat av: Susanne

Grattis Alfons:-)
Hoppas det finns jordgubbstårta där du är. Och sjörövar servetter och ballonger:-)
Kram Susanne i Östersund

2007-06-12 @ 19:35:51
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Sofie B

Grattis Alfons.. Idag ska jag köpa ett HOPE-halsband som en slags present, och det tänker jag ha på mig för att påminna världen om dig!
Tänker på er, allihopa... All kärlek.

2007-06-12 @ 19:50:24
URL: http://narr.blogg.se
Postat av: Jessica

Grattis piraten!!
Hoppas ni har världens kalas på skeppet idag!
Lek, stoj å stim i massor. Godisregn å fiskdamm.
Massor med presenter.
Tänker på er alla!
Kramar Jessica

2007-06-12 @ 19:53:10
Postat av: Jennie

Grattis till dig Alfons! Vad fint du har det hos dig med ballonger och allt. Tilda pyntade lite till med en blombukett. Nu har jag tänt mitt rosa ljus för dig och kalasat på Ballerinakex och saft!
Många kramar till hela familjen Löv!
Jennie

2007-06-12 @ 19:55:35
Postat av: kageback

Varmt, glass, svettigt och massor av mys.....hoppas jag att ni har haft idag. Kom presic hem från Lalandia och om jag inte minns fel i min blogg läsning så har även ni plaskat omkring i detta varma sköna vattnet och vem vet kanske även ni slungat er utför vattenkanor för att sedan äta alldeles för mycket danskt godis så att alla pruttar hela vägen hem.....
Japp det gjorde vi.....tänker på er!
Maria

2007-06-12 @ 20:00:26
Postat av: jörgen, cicci och hannah

grattis alfi!! jätte många kramar från hela familjen holmström i lund

2007-06-12 @ 20:03:10
Postat av: Christina från Torslanda

Ojoj, nu hann jag in till datorn precis i tid för att hurra för dig Alfons! Vi har tänkt på dig idag må du tro. Fem år - det är minsann inte illa!!! Massor av kramar, ballonger och serpentiner från oss.

2007-06-12 @ 20:40:32
Postat av: Jessica och Magnus

Vi tänker på er dagligen och speciellt en dag som denna. Ett grattis till piraten och en stor kram till fina familjen.

2007-06-12 @ 20:45:38
Postat av: Miriam

Hipp hurra för Alfons idag! Grattis!
Tänker på er.

2007-06-12 @ 21:13:15
URL: http://www.meramiriam.se
Postat av: Carina o Rasmus i Göteborg

Hoppas du har en fin födelsedag Alfons, och att ni firar riktigt ordentligt ombord på piratskeppet och äter mycket tårta! Kramar till dig och familjen.

2007-06-12 @ 21:23:51
Postat av: Angelica

GRATTIS Alfons lilla piraten, Hipp, Hipp Hurra på din femårsdag!!! Dagen till ära ska jag köpa Hope halsbandet och sätta in lite sjörövarpengar på barncancerfonden. Mina tankar finns hos er extra mycket denna fina sommardag....
Tänder ikväll fem små ljus för er fin fina älskade lilla Alfons
Kramizzar

2007-06-12 @ 21:28:46
Postat av: Ida i Kristianstad

I söndags var vi efter en önskan från min dotter Moa vid Alfons grav, sjöng vår favoritvisa och pratade... Länge satt hon sedan och begrundade platsen under tallarna innan hon utbrast; Så bra att någon har planterat lite jordgubbar här, för då kan den som inte vet vad man ska säga till Alfons i alla fall sätta sig ner och äta en stund.... Så fint, så självklart!!

2007-06-12 @ 21:29:09
Postat av: Ida i Kristianstad

I söndags var vi efter en önskan från min dotter Moa vid Alfons grav, sjöng vår favoritvisa och pratade... Länge satt hon sedan och begrundade platsen under tallarna innan hon utbrast; Så bra att någon har planterat lite jordgubbar här, för då kan den som inte vet vad man ska säga till Alfons i alla fall sätta sig ner och äta en stund.... Så fint, så självklart!!

2007-06-12 @ 21:29:21
Postat av: fru fräken

Grattis på din dag, Alfons! :)

2007-06-12 @ 21:33:04
Postat av: Danijela - Magdalenas mamma

Grattis på födelsedagen lilla Alfi !!!!!
Det är svårt att hitta ord och skriva allt man känner idag. Ni är i mina tankar varje dag.
Kram från Danijela

2007-06-12 @ 21:43:39
URL: http://danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: BVC Lotta

Vackra bilder på en vacker familj. Mina tankar är hos er och hos Alfons ( fan, fan , fan att han inte fick uppleva denna dagen).
POK

2007-06-12 @ 21:45:10
Postat av: Eva Bladh

Alfons du skulle sett vad fint Kajsa har målat på dagis! Allt till din ära. Tack Kajsa, varje gång vi tittar på din fina målning tänker vi på Alfons.

2007-06-12 @ 22:15:26
Postat av: Anonym

Och jag kan bara glad och sorgsen tänka på hur ni stolta nyblivna föräldrar promenerade hem från patienthotellet med en styck nyfödd son. Hur vi körde linssoppa och era saker hem, sedan stannade länge och snusade på underverket. Det var sant att ni höll ett barn i er famn och såg er själv i hans blick. Stjärnorna gnistra och jorden var varm och himmelen utan en prick. Mitt hjärta blöder av innerlig önskan att ni skulle få honom igen. Jag älskar er oändligt. Stor kram Malin

2007-06-12 @ 22:15:34
Postat av: Lotta på Mvc

Alfons, lille pirat...Tänk att du skulle fyllt 5 år idag. Så bra att din familj ställde till med ett riktigt kalas idag och att man gjorde dagen till en glädjens dag...det tror jag du skulle ha gillat. Du har säkert massor med jordgubbar och annat gott på din tårtbit idag. Här får du en del av en sång som jag älskar och som jag vill ge till dig på din födelsedag:
Oh boy! vilket vackert väder, solen skiner idag
Oh boy! Inga tunga kläder behövs och det gillar jag
Så opp och hoppa det är sol idag
och en sån dag kan man inte ligga och dra
nej lämna det och häng med mej ut
För sommar`n kommer nu är vintern slut
Oh boy!Hör på fågelsången, dom sjunger så man blir yr
Oh boy!Här på trädgårdsgången, går vägen till ett äventyr
Tänk nu på¨att man kan bli så glad av allt ljus, blommor och av gröna blad......
Oh boy! vilka glada toner, det rycker å spritter i mej
Oh boy! tusen millioner kramar vill jag ge till dej
Ja tänk dej att de kan va så lätt ibland, så enkelt som å sträcka ut en hand
Å torka gruset av en barnakind, å känna värmen från en sommarvind
Oh boy!....
Kram till er allihop idag!

2007-06-12 @ 22:22:49
Postat av: Helena

Grattis Alfons på DIN dag!

2007-06-12 @ 22:33:49
Postat av: Marie

Precis som ett kalas ska se ut. Jordgubbstårta, chokladbollar, skratt och fnatt. I år saknas jubilaren hos er, men han är med er ändå...på ett sätt som bara Alfons vet. Jag tror att han har skrattat massor idag.
Så tror jag om min (store)lillebror, som jag miste för ett par år sedan - får jag inte tro så går jag under.
Grattis lille Alfons!

2007-06-12 @ 22:38:59
URL: http://maraij.blogg.se
Postat av: Johanna (Ebbes mamma)

Stort grattis till Alfons på femårsdagen denna junidag som varit så solig, varm och fin.

2007-06-12 @ 22:43:46
Postat av: Johanna (Ebbes mamma)

Stort grattis till Alfons på femårsdagen denna junidag som varit så solig, varm och fin.

2007-06-12 @ 22:47:59
Postat av: Ida Ståhl

Grattis på din stora dag Alfi!! Har skänkt dig många tankar, men idag några extra! En extra kram till dina starka föräldrar på denna bra men samtidigt jobbiga dag!

2007-06-12 @ 23:50:28
Postat av: Jove

Man får så ont i hjärtat av tanken på detta.. men grattis Alfons!

2007-06-12 @ 23:52:41
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: Moster ditte

Det gick alltså att ta sig igenom denna dag, utan Alfons helt fysiskt nära. Jag hoppas att ni haft en fin kväll, och att flickorna sover gott i natten. Tack för de fina bilderna!
Pussar i massor från Motala

2007-06-13 @ 00:13:13
Postat av: Cicci, Hannahs mamma

jag blir så ledsen när jag läser om lilla vackra alfons.. tårarna bara strömmar.. det är sååå orättvist att han skulle lämna oss.. detta SKA inte behöva drabba en familj.. det finns inte någon föräldrer som ska behöva begrava sina barn.. jag blir så arg på den jävla cancern!!! jag är så trött på att se barnen lida här på avdelningen.. jag är trött på att se hannah lida oxå.. jag vill fan bara hem och leva ett normalt liv som alfons oxå skulle fått gjort..jag tänker på er varje dag även vi är fast i lund.. bamse kramar från Cicci.. Hannah skickar en puss till er allihop.. hoppas på att allt blir lättare snart.. tomt här på avd. utan er.. kram

2007-06-13 @ 00:53:51
Postat av: Annelie (Zackarias mamma)

God morgon!
Hoppas att ni alla 5 hade en skön dag igår. Hörde att ni var och tittade på alla djuren i Skånes djurpark. Mysigt!
Kramar Annelie

2007-06-13 @ 07:15:34
Postat av: Mia-Johanna

Grattis Alfons!
Vilka vackra bilder!
Sänder tankar till hela eran underbara familj.

2007-06-13 @ 08:36:49
Postat av: Charlotte med familj

Hoppas att ni hade en fin dag igår! Tänkte extra mycket på Alfons och på er. Vilka härliga bilder!
Många, många kramar

2007-06-13 @ 09:15:29
Postat av: Connie

Grattis Alfons på din 5årsdag.Vilkan underbara bilder. Kram

2007-06-13 @ 11:22:57
Postat av: Anna, Leons mamma

Hej kära ni,
Vi hoppas att ni fick en fin dag igår.
Och vi tänker ofta på er, kan inte för vårt liv föreställa oss hur det måste vara för er, med förtvivlad närvaro och frånvaro på samma gång.
Också Leon och Stella tänker på Alfons ofta och ibland hör jag dem prata med varandra om honom.
Stor kram från oss,
Anna

2007-06-13 @ 11:40:10
URL: http://www.caringbridge.org/europe/leons
Postat av: angelica

Grattis på femårsdagen i efterskott lilla Alfons! Kämpa på ni andra! Krama!

2007-06-13 @ 13:29:36
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste och puss o kram till natten.
Tankar, tankar så fina så fina skickar jag ner till Skåneland. Pussa på flickorna!

2007-06-13 @ 21:34:32
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: mia

Grattis fina Alfons i efterskott på din femårsdag! Hoppas att du har det bra där du är nu och kan känna hur många det är som tänker på dig och din familj... Speciellt igår men alla andra dagar också. Det finns stor styrka i er, Catarina och Kristian, som orkar leva vidare utan er fina son och
som i det livet låter både sorg och saknad, glädje och hopp finnas. Och som till sist också orkar dela med er av ert liv såsom det är till oss härute. Hoppas hoppas att dagen igår blev fin med skratt och gråt. Många många tankar genom natten, mia.

2007-06-13 @ 23:17:31
Postat av: Marie från Hörby

Grattis i efterskott, Alfons! Jag är säker på att du fick en fin femårsdag med massor av bus och tårta!
Vi är många här som tänker på dig och din fina familj...

2007-06-14 @ 08:45:40
Postat av: Janina (Rio, Pom och Nimis mamma)

Rio grävde ner sin favoritdinosaurie och en bil utan hjul i trädgården och sa " så kan ju Alfons leka med dom när dom kommer upp till himlen, för mamma, bilar behöver inte ha hjul i himlen, väl?"
Kram till Er alla på Alfons dag!
Janina

2007-06-14 @ 12:08:26
Postat av: Kajsa

Det känns så tungt och svårt att gå och läsa här. Läsa vad du skriver Catraina, eller du Christian. Att titta på bilderna och se underbara fina Alfons. Jag stänger av mig själv för att orka gå vidare, för att inte falla ner i ett mörkt hål, för att inte gråta i det oändliga. Jag vill inte, kan inte hjälpa det, det är bara så svårt att leva. Jag saknar honom, så jävla mycket saknar jag honom, mer än jag kan fatta. Det gör mer ont än någon kan förstå att han inte finns längre, att förlora något så värdefullt som ett älskat oskuldfullt och underbart barn. fyllt av liv i en a sekunden och död i nästa. Inte ens hans föräldrar, ni mina fina vänner, förstår vidden av förlusten, det är för stort, gör för ont, så hur ska någon som aldrig behövt vara överlevande kunna förstå? Vänner, bekanta och ibland även familj förstår inte alltid. Och det gör det också svårt, svårt att leva, svårt att vara.
Min själ har åldrats. Och ja, för trodde jag inte på ett liv efter detta, eller ens på en själ. Men nu vill jag inte skicka in Alfons i intet, så därför hoppas jag att få träffa honom på hans skepp, dit han bjöd mig att komma innan han dog. Tack älskade unge, ditt hjärta var så stort. Jag bara hoppas att mitt hjärta är så stort att för alltid hålla ditt minne vid liv och min kärlek till dig varm och levande.
I december upptäckte jag texten till en Coldplaylåt som heter Fix you. Då tänkte jag på dig Alfons, på dina föräldrar. Nu hoppas jag att det är så för dina fina föräldrar. Att de finns där för varandra, fångar upp varandra och älskar varandra i nöd och en dag, en dag hoppas jag att det blir i mycket lust.
Catarina och Christian, ni har varit, och är, de bästa föräldrar Alfons kunde önskat sig! Jag tänkte ofta på hur underbara ni var, när allt var så jobbigt så var ni ändå helt fantastiska. Ni gav så mycket av er själva för att försöka skapa så mycket vardag det gick i ett sjukdomshelvete, ni gav kärlek, lek, tröst, ömhet, uppfostran och regler, och till och med orkade ni ställa krav, både på världen runt omkring, er själva och på era barn. Det tycker jag är helt fantastiskt starkt och bra jobbat, ni lyckades skapa en trygghet i Alfons som gjorde att han kämpade emot cancern så länge och hårt att när han dog hade han använt upp allt, kropp och själ. Utan er hade han inte orkat. Ni, fina, trötta och ledsna föräldrar! Och starkast i världen för ALfons skull, och för Alma-Lees och Veras skull.
Kärlek och styrka,
er innerliga vän Kajsa
.
.
When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.
-
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?
-
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
-
And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you want
-
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
-
Tears stream, down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I..
-
Tears stream, down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face
And I..
-
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.

2007-06-14 @ 14:44:43
Postat av: Christina med familj, Värmdö Sthlm

Grattis på din 5 årsdag Alfons!
kramar från oss

2007-06-14 @ 20:52:49
URL: http://christina69.bloggspace.se
Postat av: elisabet i boalt

Grattis Alfons i efterskott, ha det trevligt på ditt sjörövarskepp. Kramar till familjen Löv

2007-06-14 @ 21:01:55
Postat av: clarissa

Ser ut att ha varit en underbar 4-årsdag med jordgubbstårta, familjen, sol och en underbar trädgård med massa gräs att busa på!
Imorgon sätter jag in en sen födelsedagspresent från min familj. Grattis Alfons!
Ha det jättebra i värmen, tänker på er.
KRAM

2007-06-14 @ 22:59:09
URL: http://clarissan.blogg.se
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste! Alltså den där tårtan ser så himla god ut och jag blir faktiskt sugen.
I dag vi haft skolavslutning på Rots Skans och alla lärarna skulle ha räkmackor efteråt. Lite jobbigt så nu är jag trött.
Tänker på er med kärlek och värme.
Stora kramar och pussar till er alla!

2007-06-15 @ 21:08:01
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Tess

Stort grattis i efterskott till Alfons på 5-årsdagen. Ni finns i mina tankar varje dag.
*Kramar om*

2007-06-15 @ 21:30:41
URL: http://smultronpuss77.blogg.se
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste och godmorgon. Solen skiner men det är ganska kyligt. I dag ska jag röja i huset igen, tror jag, kanske. Förstår inte att det kan bli en sån hisklig oordning.
Tänker på er med varma tankar! Puss o kram!

2007-06-16 @ 09:58:57
URL: http://kanelbullens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback