Söndagen den 13 juli. Om fina ungar och saknad storebror.

Tankarna kretsar kring vårt barn i magen och semestern tillsammans i vår lilla familj. Trots fyra kalas den senaste veckan så finns det stunder av lugn vardag där plats för tankar och Alfons infinner sig. Just nu har jag svårt att hitta honom hos mig, och det tror jag är både självklart och nödvändigt såhär i slutet av graviditeten. Jag vet att mitt fokus ska vara på vårt ännu ofödda barn och inför den stundande förlossningen.

Tack till er som åker till Alfons grav för att se, lämna blommor, stenar eller grenar. Tack för era fortsatta kommentarer och jag hoppas på en bra sommar för er alla.

Nedan lite vardagsbilder från vår sommar:


Alma-Lee och Vera diskar, 10 juli 2008.


Mormor och Vera på vår veranda, mitten av juli 2008.



Fina Vera, 12 juli 2008. Hemma i köket.


Alma-Lee vässar sina glitterblyertspennor. 12 juli 2008.

(Nytt inlägg på
www.viljabarn.blogg.se )

Catarina


Kommentarer
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste! Vackra, fina och söta barn. Ja, mormor också då.

Kärlek och puss och kram!

2008-07-14 @ 06:05:55
Postat av: Åsa i Malmö

Herregud - vad lika Vera och Alma-Lee är på kortet där de diskar. Jag fick titta noga och se vem som såg äldst ut....

Fina barn! Hoppas på en fin sommar för er.

Varma kramar och tankar till er.

2008-07-14 @ 08:23:07
Postat av: Maria Nyberg

Söt söta ungar!!

2008-07-14 @ 12:58:56
Postat av: Ida Ståhl

Åh, era ungar är såå fina och snart kommer det ett litet mirakelbarn till!

Kram till er

2008-07-14 @ 20:50:53
Postat av: Louise

Fina foton på fina flickor :)

2008-07-15 @ 23:31:40
Postat av: mia

Finfina flickor! Va stor Vera ser ut, knappt nått bebis alls kvar utan en liten tjej. Och Alma-Lee är väldigt lik dig Catarina. ÄR hon det i verkligheten också? Och till temperament? Själv har jag ett tvillingpar på 3 år, där min lille kille är en kopia av sin pappa både till utseende och humör medans tjejen är mer lik mig. Det är lite roligt det där att, ibland se sig själv i sin lilla treåring tycker jag. Tankar som alltid genom nätterna till er alla, mia.

2008-07-16 @ 00:00:14
Postat av: Elin A

Nyss hemkommen från stugan i Småland och det första jag gör är att kolla in Alfons och er blogg! Tänkte på er nu ikväll när vi passerade. Fina bilder på flickorna:)

Många varma kramar Elin

2008-07-16 @ 23:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback