Högdosbehandling 17-21 november 2005.

Ofrivilligt ligger vår pojke under slangar som sakta förstör hans kropp i syfte att rädda hans liv. Dubbelt?!?
Så här ser det ut för alla er som inte kan komma och möta hans vardag. Detta är han kopplad till och detta går rakt in i hans kropp, samtidigt som vi runt honom måste använda plasthandskar när vi byter blöja på honom och kasta hans kräkpåsar bland riskavfallet. Fin är han trots allt dom har gjort med honom... Lillprinsen!22504-22Högdosbehandling lördagen den 19 november 2005.

Kommentarer
Postat av: Lotta.

Hej alla!
Det var så roligt att hälsa på igår. När jag kom hem var skinksteken och såsen redan färdig ( lyx! )Kajsa undrade hur Alfons såg ut och hur han mådde så jag visade henne bilden på bloggen. Hennes enda kommentar var " han har napp mamma " Så enkelt kan det vara för barn att ta situationen. Och jag berättade för henne om sonden och sondmat. Om sondmat sa jag att det var välling för när jag sa att han fick mat i slangen såg hon lite konfundera ut och det kan man ju förstå för hur skulle det se ut att stoppa köttbullar i sonden. Så i morse stod hon inne på toaletten och berättade stolt för Jan att Alfons får välling i näsan. Hoppas att vi snart träffas igen!

Och Catarina du hade inte vunnit biljarden om jag hade låtit bli att slå ner din sista boll + den svart. Men jag lovar dig att jag kommer att vinna nästa gång!

Många pussar och kramar från den nästroligaste personen i världen.

P.S Karin och Lisa från öppnafs hälsar!

2005-11-21 @ 17:41:35
Postat av: Mormor

Hej Alfonsälsklingen!
Så skönt att du slipper alla droppen nu. På torsdag kommer jag och hälsar på dig på sjukhuset. Imorgon ska Ditte och jag passa Alma-Lee på natten. Tror du det går bra, eller kommer hon att vakna och skrika så öronen vissnar på oss!?!?

Igår var jag på badhuset med Hannes. Han hoppade och simmade i stora bassängen och ville aldig gå upp. Sedan ville han inte gå ut ur bastun när vi var där. Han tyckte det var jätteskönt att ligga på en handduk och bli riktigt varm. När du blivit frisk får du och jag gå till badhuset. Där finns en barnbassäng med hästar som spruta vatten på en när man kommer nära och så finns det en bubbelpool som är jätteskön att sitta i.

Nu är det mitt i natten och jag ska gå och lägga mig, men först ska jag säga godnatt till kattungarna. Dom är minsann vakna på natten.

Många bamsekramar från mormor

2005-11-23 @ 00:31:03
Postat av: Bambi

Han ser ut som en skör blomma där han ligger med med eran kärlek Kommer han växa upp till en Enaståde stark Kille

Jag önskar att alla slapp denna sjuk dom eran son fått


Önskar er lycka Önskar Jessica kenny Lilla Madicken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback