Torsdagen den 1 december... Om olika känslor.

Idag är vi:  TRÖTTA. TRÖTTA. TRÖTTA. TRÖTTA. TRÖTTA. TRÖTTA. TRÖTTA. TRÖTTA.
Och förresten så blir ordet trött kombinerat med känslan ett jättekonstigt ord, så man nästan inte kan hålla sig för skratt.

Dagens vits: Hb 75 (En styck påse blod till frukost)
                        Leukocyter 0.13 (De gick ner igårkväll igen under 0.10)

                        Trombocyter 14 (en halv påse trombisar till frukost)

                        CRP fantastiska 109!!!


Så. Nu orkar vi inte skriva mer för vi är trötta...


Catarina och Christian.


Kommentarer
Postat av: alfred

hej alfons! jag heter alfred. jag vill hälsa på dig imorgon. jag saknar dig. jag och mamma kommer på förmiddan.

2005-12-01 @ 13:44:06
Postat av: gunilla i dalom

kramar till er alla från ett snöigt och kallt dalarna, hittade ett par joggingbrallor med "dinisar" på.har en förmåga att samla på mig grejor som kan va bra att ha.kan det bli en haklapp till Alfons tror ni?

2005-12-01 @ 14:14:16
Postat av: Lotta!

Hej mina vänner!
Här kommer att försök att skicka lite energi via datorn................ Lyckades jag? Kanske det inte fungerar, tänd isåfall ett ljus i staken Catarina och tänk på vår trevliga, roliga och fnissiga biokväll. Ät massor av godis, drick lite eller mycket glögg och försök att trösta er med att denna tråkiga dag snart är över och att morgondagen förhoppningsvis blir betydligt bättre. Jag är hemma hela kvällen så om ni känner för att prata ring!
Kram L

2005-12-01 @ 16:53:33
Postat av: Sofie

Hej mina kära. Funderar på att göra ett blandband och skicka ner till er, såna låtar som jag lyssnar på när man behöver lite extra styrka. Fast det är bara ett projekt i mängden... ^_^
Skönt att CRPt har gått ner, hoppas resten av värdena följer med i samma riktning och blir bättre.
Catarina: mamma hälsar att du absolut inte behöver skriva något tillbaka, det är ingen brådska med det.

All kärlek till dig. Från mig och familjen och mina vänner (som bara vet att ni har det jobbigt nu).
Kram!

2005-12-01 @ 21:01:58
Postat av: Mormor

Dagens föräldrarapport:

Här kommer en morgonhälsning från mormor, som också är TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT, eftersom Alma-Lee envisades med att underhålla Ditte och mig en timme eller två vid tretiden inatt. Hon var inte ledsen, tro inte det, hade bara så mycket som hon vill prata om just vid den tidpunkten, när ingen av oss vill prata. Glad var hon trots det. Helt ok för henne att vi bara sade "mmm" och "lägg dig ner Alma" och "här är armhålan". Jag har träningsvärk i mina armhålor!!! Och Ditte med!

Imorse försov vi oss alltså, trots hantverkarna som slår sönder huset! Vaknade inte förrän kl 8, när de redan hållit på en timme! Men Alma var fortfarnade glad, om än något förvirrad, som väl får skrivas på trötthetens konto. Mågon frukost ville hon inte ha, men Ditte petade i henne litegrann. Tommy lovade att ge henne en frukt så att hon överlever fram till lunchen. Hon vinkade glatt på mig och kastade slängkyss när jag lämnade henne tio över nio.

Nu ska jag duscha och diska och i eftermiddag ska Alma-Lee och jag gå upp på mitt jobb och fika. Jag ringer när vi kommit hem.

Pussa Alfons från mormor och säg att jag har en adventskalender till honom från dagis. Alma-Lee fick en.

Kram till er alla från mormor, mamma och svärmor

2005-12-02 @ 10:00:19
Postat av: Alma-Lee

Hej mamma , pappa och Alfons!
Nu är jag på dagis och leker. I dag har jag en tröja på mig som Alfons har målat på när han var 1 år.
Jag har målat med tuschpennor och sedan har vi haft samling med flanosaga. Gubben i lådan har vi också sjungit. Eva har målat med vit färg i min hand sedan fick jag trycka handen på ett papper. Det skall bli en snögubbe. Nu skall jag ut och leka i snön på gården. Till lunch blir det ris och kassler i dag.

Här skriver Alma-Lee själv lite "ggghhj,kmjhujyyyulööoo8i7 "

Hälsningar från oss alla i V Vram

2005-12-02 @ 10:07:11
Postat av: lena andreas o tova

vi är jätte glada för er skull och de vita riddarna
och oj vad vi är imponerade av otroligt duktiga Alfons
många kramar

2005-12-02 @ 14:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback