Kolla vilken snygg lillasyster jag har.

Kolla vilken snygg lillasyster jag har.

Kommentarer
Postat av: Kalle H

Tjena Alfons, Alma och alla andra. Har ni också fått en katt? Vår kattunge (Ratatosk) är fem månader gammal nu. Den har blivit jättestor och jättetjock och springer omkring och jamar här hela dagarna. Den är ganska busig ibland och river ner våra blomkrukor. Men det är en väldigt snäll och söt katt. Den är vit och brun och lite svart.
Att du har blivit så stor nu, Alma. Du skulle få en present från Kuba, men jag tror att du har vuxit ur den redan innan du fått den... men den kanske kan passa till någon nalle istället? Hm, vi får se.
Idag var jag ute och gick. Det var så kallt att jag fick ha tre tusen jackor på mig (nästan). Nu ska jag gå och plocka ur diskmaskinen.
Hoppas allt är bra med er.
//Kalle

2005-11-22 @ 15:41:05
Postat av: Lotta

Hallo igen!
Hoppas att era timmar i frihet var sköna. Nu har Jan bokat resa till Sundsvall tillsammans med ungarna så nu spikar vi den 9:e och hoppas att det funkar. Sov gott!
Kram Lotta

2005-11-22 @ 21:06:34
Postat av: Mormor

Vilken fin bild! Med pippilottor och allt! Vi ses imorgon, tjejen! Får se hur gott du kan sova med Ditte och mig...

Kram från mormor

2005-11-23 @ 00:24:39
Postat av: Petra på Vram

Hej på er!
Idag när Alma skulle vila så låg jag bredvid henne. Jag la min hand under kinden, Alma tittade och gjorde likadant!! Det var så häftigt. Efter en lång stund och prat somnade er lilla prinsessa så sött!! Kram till er alla tre från Petra

2005-11-23 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback