Min traktor och jag.

Min traktor och jag.

Idag orkade jag ligga i sängen och leka med min lilla röda traktor. Jag har ont i magen som ni säkert förstår och så var jag så trött på min slang i näsan, att den tog dom bort. I juli var mitt magomfång på 65 centimeter och nu efter operationen så är det bara på 57 centimeter. Slangarna och nålarna har dom också tagit bort nu och det tycker jag är skönt, för då kan jag leka lite mer.

Idag har min mormors lillasyster Yvonne varit här med Christer. Jag tycker att det är knasigt att mormor har en lillasyster precis som jag. Jag fick böcker man kan pyssla med och så kollade vi på Bambi.

Hälsningar  Alfons genom mamma.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Alfons!
Vet du, när Ebba såg den här bilden, trodde hon att det var tumören som du håller. När Malins sade att det var en traktor, ville hon inte tro det! Tokigt va!!! Fast hon vet ju inte hur en tumör ser ut, kanske är den just röd med gula hjul!

Kram
från mormnor

2005-11-19 @ 18:22:39
Postat av: Bambi

Vilken oerhört stark son Ni har !
Tack för att denna sida finns och ger mig ovh andra en inblick hur andra har det.


Mina tårar rinner då jag Läser om eran son sjukdom


Kärlek till er alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback