Onsdagen den 5 april. Läkarna är nöjda.

Läkarna är nöjda med Alfons senaste röntgen, det lyser likadant som på MIBG´n i december. Detta innebär att det lyser i magen, vad detta lysande är vet inte läkarna säkert. Tillväxt eller tumörceller...

Informations möte i Lund, ”Behöver man vara rädd för barncancer”
Torsdagen den 20 april kommer det att hållas en informationskväll om barncancer i Lund. Både barncancer läkare och Barncancer föreningen södra kommer att informera, och temat för kvällen är ”Behöver man vara rädd för barncancer”. Det blir fika och hela arrangemanget är helt gratis, lokalen är Polhemskolans aula och tiden är klockan 19.00-21.00.
Bor ni nära eller har vägarna förbi är detta en bra chans att få veta mer om barncancer och få en inblick i hur vi som blivit drabbade har det.

Christian och Catarina


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad skönt att läkarna är nöjda! Jag antar att ni är det också! Ännu en milstolpe passerad.

Vi hörs!

Postat av: Birgitte

Fantastastisk!! Helt underbart att höra!! Glädjar mig så mycket!

Solen skenar på er!!

2006-04-06 @ 09:41:09
Postat av: Evelina

ha, ha jag kan tänka mig precis hur det gick till i poliskontrollen (fast jag antar att det inte var så kul, brukar inte vara det). Vad skönt att läsa att allt fortfarande är bra med er. Här är det feber, snuva och tentaplugg... Kram!

2006-04-06 @ 21:58:56
Postat av: Sara & Anton

Yeah! Och nu kommer våren också! Många kramar.

2006-04-07 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback