Lördagen den 16 juni. Hög feber igen.

Nu har Alfons fått feber igen och Alfons och Catarina har kört in till Centralsjukhuset i Kristianstad. Först hade han 37,9 och sa att han inte mådde bra och hade ont i ryggen, och vi vet vad det innebär. En liten stund senare hade han 38,9 och rejält ont i ryggen, så det var bara att börja packa alla grejer och emla porten.
 
Under natten har han haft väldigt hög feber mellan 40 och 41, klockan ett satte de in intravenös antibiotika och nu på lördags morgonen hade han 37,7 i temp och verkade må typ som vanligt. Vi är ganska säkra på att det är en ny lunginf...... (ja gissa själva vad det kan vara).

Christian

Kommentarer
Postat av: gunilla i dalom

Dessa jäkla lunginf. Kan dom inte bara dra dit där pepparn växer. Sköt om er alla fyra (fem)så gott det går. Kramar!

2006-06-17 @ 15:57:17
Postat av: Kajsa

Jag blev så ledsen när Emma berättade, jag som tänkte att ni skulle få en lugn och skön helg hemma. Bara vara tillsammans och mysa. Det var så skönt att se er alla i er familj. Förstår att det måste vara jobbigt coh tära mycket att vara uppdelade som ni blir när Alfons är på sjukhuset.

Hoppas att de tar bra hand om fina lilla Alfons i Kristianstad.

Många pussar och kramar från Malmö!

2006-06-17 @ 17:07:34
Postat av: Petra

Alfons...

Det känns så tråkigt att läsa om din feber. Du var ju så pigg på dagis. Vi busade runt och allt. Du var på Lingon och var en superfin riddare!! Och ändå ska den dumma febern komma. Hoppas du är bättre idag och att vi ses snart med nya pigga stjärnögon, lilla hjärtat.
Kramar till dig och hela din goa familj!

2006-06-18 @ 22:14:10
Postat av: Ellen

Bajs! Ingen mer sjuka nu. Flyg iväg alla dumma baciller! Och apropå baciller så är både jag och Luna hostiga och snoriga. Jag hoppas att det går över snart annars antar jag att ni inte vill se oss på fredag. :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback