Tisdagen den 31 juli. Besök på jobbet.

Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på, hela familjen. Jag ville bara ha det gjort, det har varit så tungt att tänka på att komma tillbaka och möta alla igen. Alfons har ju varit där många gånger och de flesta har ju träffat honom, om än kort. Det gick bra att komma dit, de flesta är på semester. Men några välkända ansikten var ju på plats, det kändes bra att få säga hejdå till Håkan som flyttar till kontoret i Landskrona imorgon.

Jag tänkte prova på och arbetsträna i september, så får vi se hur mycket jag orkar. Det var ju ett år sedan jag gick på semester, och jag har inte varit tillbaka förren idag.

Annars så cyklar jag mest. Upp och ner för Linderödsåsen. Den känns som en plutt. Önskar att jag bodde i norr där det finns riktiga berg.

Christian

Kommentarer
Postat av: Jessican

Sov gott både du och resten av familjen - även de som nyss tillhörde min!
Tack för ikväll. Och jag har läst din önskelista...
Puss och kärlek.

2007-08-01 @ 00:36:53
Postat av: Ellen

Tack för finfina filten! Det var verkligen ett fynd. :-)
Är ni hemma tisdag?
Vi tänkte eventuellt komma upp då.
Blöjbyxor kanske finns. Jag har inte hunnit komma på var de ligger så att jag kan kolla bara. Vissa saker är det lite dålig koll på just nu. Det kan dock finnas en liten risk att 11 kg är samma storlek som 8,5 kg = Sirius storlek, men jag ska kolla.
Kram på er

Postat av: Tova & Lovisas mamma

Hej på er!
Jag vet hur du känner Christian, iaf lite grannn....Har precis börjat komma tillbaka på jobbet efter en längre sjukskrivning och det är tufft. Kämpa på det blir bättre!
Körde genom Sätaröd påväg hem från Öland i söndagsnatt och hu vad jag tänkte på er och framförallt på Alfons. Känner er inte men har följt er sen tidigt förra hösten så ni har hunnit göra ett stort intryck på min vardag! Jag går alltid in här både morgon o kväll för att se hur ni har det.
Hoppas vi får lite mer sommar så det känns lite ljusare, alla blir ju extra deppiga i detta vädret.
Kram till er alla från Mahlin i Asmundtorp

2007-08-01 @ 11:44:58
URL: http://tovalovisa.blogg.se
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste. Puss på dig Christian, du kan alltid lasta på cykeln och komma hit. Det vet du va?
Stora kramar till er alla.

2007-08-01 @ 12:15:54
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Matilda

Stora kramar till er!

2007-08-01 @ 20:10:11
Postat av: Emma (Vilmas och Alice mamma)

Sov gott och bamsekramar till er alla!

2007-08-01 @ 21:06:09
Postat av: Johanna

Lycka till med jobbet! Ta en dag i taget... och låt det ta tid!!!

2007-08-01 @ 21:14:23
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

Godnatt familjen Löv! Jag slår en pling imorgon eftermiddag.
Kram Jennie

2007-08-01 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback