Lördagen den 15 september. Om lillebror Tobbe.

Operationen gick som planerat och Tobbe mår medicinskt bra. Det innebär att han mår jättedåligt och har väldigt ont, men att han kan röra armar och ben, prata och se. Det kommer ganska kort och lite information eftersom mamma är bunden där, men jag har fattat det mesta som att det är förhållandevis bra. Igår hade han tio anfall under dagen, men de ska tydligen inte vara kopplade till operationen. Tiden får utvisa hur det kommer att bli. Läget med anfallen kan komma att ändras. Det känns bra på det hela taget.
Jag längtar efter att få komma hem till honom och se honom bra. Hela tiden, utan otäcka anfall.

Catarina


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ohhh, skönt att höra! Hoppas att det kommer att fortsätta att gå bra. Du får gärna hälsa så mycket från mig, att jag tänker på honom!
Tänker på dig också! Jag ringde aldrig igår för efter att vi pratat blev jag bjuden med på koncert; Taken by trees. Det var så himla fint och jag tänkte att i en annan tid i en annan värld hade det varit så fint att få dela den koncerten med dig. De var så bra musikaliskt och musiken var så vacker.
Jag ska till Köpenhamn nu, men ringer ikväll istället!
Älskar dig vännen!!!!
Kramar Kajsa

2007-09-15 @ 10:49:02
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste! Tankarna finns hos er. Många pussar och kramar!

Postat av: Malin i Orsa

Kramar i massor

2007-09-15 @ 12:16:54
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com
Postat av: Susanne

Oj nu såg jag detta inlägg...men jag fortsätter att hålla tummar och tår för utvecklingen:-)
Susanne

2007-09-15 @ 12:33:28
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Ellen

Å vad skönt! Jag har tänkt så på Tobbe och er. Hoppas att det fortsätter att gå bra! Kram till er alla!

2007-09-15 @ 12:37:30
URL: http://www.avigt.nu
Postat av: Danijela

Tänker på Er hela tiden och hoppas med hela mitt hjärta att allt bli bra.
Kram från Danijela

2007-09-15 @ 14:10:59
URL: http://www.danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad skönt att det har gått bra. Mina tankar går till dig och din familj. Håller tummarna för Tobbe.
Kram Johanna

2007-09-15 @ 14:37:48
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Christina från Torslanda

Hej, även här har tankarna funnits hos er under dagen. Hoppas att ni får ses och kramas snart. Min syster har också epilepsi men den hålls hyfsat under kontroll med hjälp av mediciner. Många varma kramar från Christina.

2007-09-15 @ 15:04:15
Postat av: mia

Håller alla tummar och tår som går för att det ska fortsätta att utveckla sig rätt för lillebror. Kram mia

2007-09-16 @ 21:45:57
Postat av: Kristina i Gävle

Hej Catarina,
hur är det med din bror nu? Jag hoppas att han mår bättre.
Kram!

2007-09-28 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback