Måndagen den 24 september. Om vår dag.

Denna dagen är det äntligen färdigt. Nu har Alfons fått sin sten som låg hemma vid huset i Sätaröd. Vi bestämde ganska snart efter Alfons död, att det var stenen vi ville ha. Det har tagit denna tiden för oss att mentalt bli redo för en gravsten. Det blir så definitivt och konstant. Nu är det klart. Det känns skönt. Jag har haft lite julaftonskänla idag och vi har spenderat hela dagen nere hos Alfons för att förbereda och tillslut fika med delar av familjen. Nu är jag trött, men vill visa så fint vi har gjort det.

Alfons hand ritade jag av sista natten på sjukhuset, natten till den 21 februari i år. Alfons namnteckning är sen oktober förra året. Jag fick skriva bokstaven "s" eftersom han tyckte att det var lite svårt. Hjärtat var en tydlig beställning från Alma-Lee, så den symboliserar syskonens kärlek.

Vi är jätteglada att vi kunde få stenen på det sätt vi önskade och det är med både glädje och sorg jag minns honom hänga över den invid huset i hemmet i Sätaröd.

Alfons, jag saknar dig. Jag älskar dig. Imorgon fyller Vera ett år och det känns fel att du inte är här för att sjunga för henne. Idag gick hon fram och tillbaka hos dig. Vi älskar dig.

image300
Stenen som den kom på lastbilen. Det skulle Alfons tyckt om. Kanske lite fräsigt vá?

image301
Stenen är fint rund på baksidan. Finast.

image299
Alma-Lee visar upp stenen som kommit  på plats.

Catarina

Kommentarer
Postat av: moster lina

Hela kroppen skriker nej. nej. nej. Jag vill inte vara med. Vill inte gå med på att han är död. död. död. Vill inte. Det gör så ont.
Det är en otroligt fin sten. Känner mig ledsen att jag inte var där idag. Kan vi inte ses där när jag kommer hem?
Pussar o kramar syster/svägerska/moster Lina
Jag saknar dig så Alfons.

2007-09-24 @ 20:10:59
Postat av: Felicia o Karolina

Så otroligt fin sten!
Så underbart fina alla ni!
Kramar

Postat av: Solveig

Catarina, så fantastiskt du skriver som vanligt!
Det var den vackraste gravsten jag någonsin sett.Att en kall sten kan utstråla så mycket kärlek och värme känns otroligt.
Hoppas Veras ettåsdag kan bli en av de bra dagarna för er.
Kramar till hela familjen
Solveig (gammal "vän" i cyberrymden)

2007-09-24 @ 20:32:50
Postat av: Emelie

Vilken underbart vacker sten! Jag är säker på att Alfons tycker om den också! Den är väldigt personlig med Alfons namn på! Så otroligt vacker!
Kram till er alla!
Emelie

2007-09-24 @ 20:38:06
Postat av: Anonym

ryser å tårögd.
fina ni. så fint men så hemskt.
tänker på er!

2007-09-24 @ 20:39:55
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: dotty

så otroligt vackert! rakt in i hjärtat.

2007-09-24 @ 20:41:20
URL: http://dottydolores.blogspot.com
Postat av: Helena

En fin sten ni valt...ytterligare en milstolpe. TACK för att jag får följa er på vägen.
Kramar till er alla.

2007-09-24 @ 20:42:01
Postat av: mela

det var en speciell sten.
men helst vill man att alfon skall vara hos er!
//mela

2007-09-24 @ 20:46:17
Postat av: Malin i Orsa

Ja, va vackert!
Kramar i massor

2007-09-24 @ 21:02:00
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com
Postat av: Danijela

Det gör inte beskriva hur fin sten Alfons har. Att ni har kommit på att ha hans hand på stenen, det är så vackert och känns som han kan vinka åt alla som kommer ditt. Ni är underbara föräldrar som gör allt för sina barn.
Lilla söta Alfi du lever i mina tankar hela tiden.
Kram från Danijela

2007-09-24 @ 21:14:44
URL: http://www.danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: Jennifer

ER familj är fantastisk! Alfons, Alma-Lee och Vera - underbart fina barn! All min värme till er!

2007-09-24 @ 21:26:45
Postat av: Anna-Karin

Vilken fin gravsten!!!!
Kram Anna-Karin

2007-09-24 @ 21:36:01
Postat av: Natteh

Ni har verkligen gjort en väldigt fin gravsten till honom! Vet inte vad jag ska skriva allt känns så fel! Jag kan inte änns tänka mej den smärtan som ni känner! Min vän dog får två månader sen och jag tyckte eller rättare sakt att de fortfarande gör så jävla ont! Man vet verkligen inte vad man ska säga elr skriva till er! Men jag ser upp till er som fan! När jag får min familj vill jag visa så mkt kärlek till dem och lära dem så bra som ni gör! Uppfostra barnen lika bra som ni gör! Fortsätt så! Lycka till i livet! :)

2007-09-24 @ 21:45:14
URL: http://withoutlove.blogg.se
Postat av: Jessica

Så fin!!
Kramar Jessica

2007-09-24 @ 21:45:42
Postat av: Johanna

Vilken fin och personlig sten Alfons har fått. Underbart med Alfons egna namnteckning :-) Sååååå fin!!!
När jag såg bilderna på stenen så kände jag: "Självklart att stenen skulle se ut så här"
Måste säga att det är en av de finaste gravstenar jag sett... Just med den stora personligheten som präglar stenen... det gör den extra vacker och utstrålar värme!
Lilla söta Vera, stort grattis på din 1-årsdag!!! Riv och dra i alla snören och papper, det är dom som är roliga :-) Kladda med tårtan och var den busigaste Vera du bara kan. HURRA HURRA HURRA!!!!

2007-09-24 @ 22:11:20
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste!
Vilken jättefin sten. Vacker och full av kärlek.
Fina tankar och stora kramar!

2007-09-24 @ 22:12:20
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Kajsa Sigvardsson

Å vilken underbart fin sten! den utstrålar så mycket kärlek och personlighet! Ingen som går förbi den kommer någonsin kunna tvivla på att under den stenen vilar en mycket älskad pojke!
Ha det fint på Veras födelsedag!
Kram Kajsa S

2007-09-24 @ 22:14:28
Postat av: Jessican

Det var en märklig känsla att komma till Alfons ikväll - stenen gör stor skillnad. Jag kände mig så lugn, så ledsen, så trött...
Det är en så skön sten att få sitta vid, hålla om, luta sig mot, beröra. Att få följa silhuetten av hans hand på den med fingrarna. Att få luta sin panna mot den och äntligen - ÄNTLIGEN - kunna gråta.
Kärlek.

2007-09-24 @ 22:17:47
Postat av: Emma & Robin

Vi har tyvärr bara fått lära känna Alfons genom Er, men precis som ni sa så är stenen väldigt mycket Alfons. Den är fin och kärleksfull och visar mycket på hur ni känner för Alfons. Tänker på er och hoppas att vi alla kan ses snart. Förhoppningsvis sover Vera nu, men Grattis ändå i förskott.

2007-09-24 @ 23:08:02
Postat av: Johanna

Det är den absolut finaste gravstenen jag någonsin sett. Grattis till stora tjejen i förskott också. Ta hand om er, hoppas ni får en fin dag.

2007-09-24 @ 23:46:59
Postat av: Matilda

Men vilken fin kärlekssten det är!
Stora kramar till hela familjen Löv.

2007-09-24 @ 23:53:34
Postat av: Mormor

Den stenen... O, den stenen...
som i alla år legat där bredvid min kryddträdgård i Sätaröd, ett stycke urberg, omöjlig att rubba...
Den kom i dagen när vi skulle dränera runt huset, hamnade där mest av en tillfällighet. Till mina barns stora lycka. Så många gånger de hoppat från den, bestigit den, medan jag eller något storasyskon hållit handen, så h-ö-g för en treåring... Eller nonchalant slängt cykel mot den när de kom hemcyklande efter skolan. Balanserat på den, stått på ett ben... Och många gånger har jag sjunkit ner på den för att pusta en stund, på väg till grönsakslandet eller tvättstrecket...
Och barnbarnen har hoppat från den, suttit på den... Sommaren innan Alfons blev sjuk gick han barfota i gräset och vattenpölarna på gården och matade mina skånska blommehöns, som flockades kring honom bredvid stenen...
O, den stenen... Ingen annan skulle duga åt honom... Just där han lagt sina händer finns nu hans hand... där vi alla låtit händerna vila, i förbigående, men åter och åter... känt solvarm granit mot handflatan, eller regnvåt, vintrigt isig... finns nu hans hand, för alltid inristad...
...För evigt ristad i sten... O, hur innerligt ville jag inte, att jag slapp uppleva detta...
Alfi, du kommer alltid att fattas mig. Jag minns din varma runda kropp, ditt solblekta hår och dina vackra blåa ögon... Älskar dig och önskar, att jag kunde gråta...

2007-09-25 @ 00:11:31
Postat av: Elin

Vill skänka en varm tanke och kram till dig och din familj.
Läst bloggen några gånger nu. Livet är för orättvist och jag blir lika förtvivlad och arg varje gång jag besöker er!
Fy fan rent ut sagt.
Jag har nu bestämt att 5 kronor från varje smycke jag säljer i mitt företag (Snart igång helt) ska gå till barncancerfonden.
Jag ska göra allt för att sälja så mycket som möjligt , att få ihop så mycket som möjligt till sjuka barn. Det ska inte få fortsätta såhär ! Alla mina tankar går till Alfons och er familj!
KRAM / Elin

2007-09-25 @ 00:15:41
URL: http://elinsoederlund.blogg.se
Postat av: Louise

Vilken vacker sten..så fin och så full av kärlek,
varma Kramar till hela fina familjen Löv..
Och ett stort Grattis till Vera på 1-årsdagen,
hoppas ni får en fin dag tillsammans med tårta och mys..
Kramar Louise

2007-09-25 @ 00:32:35
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste! Vill du vara så rar och krama den lilla ettåringen från mig...och hennes vackra storasyster också...och hennes pappa ...och dig själv. Klappa på Alfons också. Ät gärna en bit tårta åt mig också. Det gillar jag.
Puss och kram och ha en fin dag.

2007-09-25 @ 05:47:20
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Åsa i Malmö

Så fin sten och så mycket kärlek. Ni beskriver Alfons liv så vackert trots all smärta och sorg som omgav och fortfarande omger det. Mina varmaste tankar och kramar till er.

2007-09-25 @ 07:05:03
Postat av: Mona

Verkligt karaktäristisk sten. Vilket fint val av er. Ni har gjort det så himla fint för Alfons. Det är verkligen en magiskt liten samlingspunkt.
Jag vill verkligen tacka er för er underbara blogg, att ni delar med er av era tankar, minnen och erfarenheter.
Många kramar!

Postat av: Malin i Orsa

Krama födelsedagsbarnet från oss!

2007-09-25 @ 07:52:51
URL: http://www.malinakrocko.blogspot.com
Postat av: Therese Hedman ÄNGLAMAMMA till william

fantastiskt fin, helt otroligt fantastisk. i den svåra sorg ni nu bär med er... så va detta fantastiskt... så mycket fantastiskt det kan bli i en sån här tragedi! Varför fick han inte stanna hos er, varför fick inte William stanna hos oss ???
www.williamhedman.dinstudio.se
många kramar med syrka! // Therese, gotland

2007-09-25 @ 08:30:47
URL: http://www.williamhedman.dinstudio.se
Postat av: Marina Davidsson


Har läst ganska länge på Alfons sida utan att skriva något, men i dag när jag såg den fina gravstenen så kunde jag inte låta bli.
Den var verkligen helt toppenfin.
Kramar Marina D

2007-09-25 @ 08:33:25
Postat av: Ellen

Så fint! Men jag önskar att den inte hade behövts och att Alfons kunde vara hemma hos er och sjunga och hurra för Vera idag. Vi säger i alla fall hurra allihop. Hurra för Vera som fyller 1 år idag! Och kram till er alla.

2007-09-25 @ 08:40:44
URL: http://www.avigt.nu
Postat av: Marie från Hörby

Vilken otroligt fin gravsten till er fine lille kille. Så fin tanke att använda en sten som han har lekt vid där hemma.
Stort grattis till ett-åringen Vera! Hoppas att du får en underbar födelsedag även om din fina, fina storebror fattas hos dig.
Många kramar och tankar till er.

2007-09-25 @ 08:48:14
Postat av: Anonym

Underbar sten! Den speglar både Alfons och er fina familj!
Kramar

2007-09-25 @ 09:46:43
Postat av: Christina från Torslanda

Det är den vackraste stenen jag har sett. Och efter att ha läst mormors beskrivning av dess historia så blir det ännu finare, så speciellt att ha en sten som redan har "impregnerats" med vackra minnen, glada ögonblick, vardagsstunder och barnskratt. Alfons, hoppas att du såg lastbilen och kände dig stolt!
Jag har tänkt på er hela morgonen och känner av någon anledning att jag har er extra nära hjärtat idag. Många kramar.

2007-09-25 @ 09:54:49
Postat av: Caroline

Nu hamnade jag här igen. Jag kan inte sluta att tänka på vilken himla tur Alfons hade det som fick tillbringa sina fåtagliga år med en sådan speciell och kärleksgivande familj. En sådan familj som verkligen bryr sig om varandra till det yttersta, med ett sådant vackert och starkt band mellan er. Ni kommer att vinna kampen! Jag glädjechockerades av bilderna då kärlekens riktigt lös i Alfons ögon när han granskade sina syskon. Hjärtat är därför enligt mig det finaste på hela stenen. Jag är dessutom stum av beundran vad gäller din inställning; att du inte tycker att ni är i den absolut värsta situationen med tanke på tjejen som dog så hastigt påkörd av en lastbil och mamman som då aldrig hann ta farväl eller berätta hur mycket hon betyder för henne. Det förklarade du tydligt att det är faktiskt är snäppet värre. För visst är det så; allt är relativt.
Någon gång dör vi alla, men att Alfons skulle lämna världen i ett sådant mycket tidigare skede är så jäkla orättvist att jag får krupp! Och sedan; vilken personlig och alldeles underbar gravsten! Så jäkla maktfull. Så skrikande kärleksfull. Jag vet att Ängeln Alfons tittar ner på er och känner sig oerhört stolt!
Stolt över sin älskande familj, hur ni sen trots allt hanterar situationen och mäktastolt över hans makalöst själsliga sten som representerar den finaste pojken som någonsin kommer att finnas på denna planet! Jag vet inte om livet är skapat på det viset att man inte skall kunna konversera om alltför rysliga ting, eftersom det inte finns ord som räcker till. Allting låter precis likadant. Allting låter nästan minimalt. Obetydligt.
Vart finns det där orden som beskriver hur underbar Alfons verkligen är? Vart finns det där orden som beskriver sorgen jag känner för er? Och kärleken jag har upptäckt hos dig och din familj genom bloggen? Nej. Inga ord räcker till. Ingen av de flersiffriga tusen ord som man kan hitta i en svenskaordbok. I denhär världen finns det helt enkelt inte starka ord nog, men jag kan tala om att starka känslor finns det desto fler. Jag gråter så att jag får migränanfall men jag kan inte slita mig ifrån denhär läskigt tilldragande kärleksbloggen. Att du överhuvudtaget komihåg att skissa av Alfons hand är häpnadsväckande starkt! Jag beundrar er dekoration runtom gravstenen, så fint och vackert kungligt, vilket passar perfekt eftersom i mina ögon (liksom i alla andra människor med någorlunda förstånd) är Alfons en sann liten prins! Om det finns någonting som jag kan göra för att HJÄLPA, är jag mycket mer än villig. Hjärtat och tankarna går till er alldeles fantastiska familj, jag känner fruktansvärt starkt för er! Och jag tror på er till tusen. All kärlek.

2007-09-25 @ 09:57:18
Postat av: Christina från Torslanda

Och här kommer ett alldeles eget meddelande till lilla Vera:
Grattis på din allra första födelsedag!! Måtte ditt andra år i livet bli fullt av bus och skratt. Den yngsta medlemmen av klanen Löv, dotter till envisa kärlekskämpar och syster till en pirat och en tuff prinsessa. Man undrar ju vad det månde bliva av dig med sådana influenser i livet :-)?? Massor med ballongsmällar och hurrarop från ett höstigt Göteborg.

2007-09-25 @ 10:01:37
Postat av: Inger

Såklart att stenen är den vackraste med sin historia ! Och ändå om den kunde stått kvar vid huset vid Sätaröd och ALfons slängt sin cykel emot den lite nonchalant...
Om en okänd - cybervän (som jag) kommer förbi Sätaröd får man komma och hälsa på Alfons ? Klappa hans hand och viska lite med honom (om han inte är för blyg?)

2007-09-25 @ 12:13:29
Postat av: Ann-Sofie

Vilken underbart vacker sten ni ordnat åt Alfons! Vad fint det blev med hans hand och hans egenhändigt skrivna namn....jättefint! kram

2007-09-25 @ 12:39:21
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: susanne f

Med tårar i ögonen läser jag dina vacka ord och tittar på Alfons fina gravsten.....
Kram
Susanne

2007-09-25 @ 14:41:49
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/
Postat av: linda

men gud vikken vacker sten...

2007-09-25 @ 14:57:47
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Emma

Vilken fantastiskt vacker gravsten...
grattis på ettårsdagen vera! :)
kramar

2007-09-25 @ 14:59:18
Postat av: Kim

Så fint att Alfons har fått en sten som är laddad med så mycket vackert, med minnen och liv! Att hans eget avtryck finns på den, och hjärtat från syskonen. Hoppas ni får en bra födelsedag, Pussar och kramar!

2007-09-25 @ 15:04:10
URL: http://gror.wordpress.com
Postat av: Carina i Göteborg

Så otroligt fin sten, men så outsägligt sorgligt att den skulle behövas till just en gravsten för Alfons, han skulle ju fortsätta hoppa och leka på den och även han slänga sin cykel mot den när han kom hem från skolan...
Grattis till Vera, hon är världens sötaste ettåring! Kramar till er alla från Carina

2007-09-25 @ 15:13:09
Postat av: elisabet i osby

Hej familjen Löv!!
Otroligt fin sten, och man kan riktigt se att den innehåller många minnen. Alfons tittar säkert ner från sitt sjörövarskepp och njuter av er när ni sitter och fikar med honom. Grattis Vera, det är en stor dag för dig.Tänker på er...Kram/Elisabet

2007-09-25 @ 15:52:24
Postat av: Birthe

--<-<-<@
Varma kramar Birthe

2007-09-25 @ 16:39:58
Postat av: Birthe

Hoppsan, det blev ingenting ovan. Hursomhelst vill jag bara säga att det är den finaste sten jag har sett! Den kommer Alfons bli jättestolt över!!
Varma kramar Birthe

2007-09-25 @ 16:41:38
Postat av: Christina69

All ord känns överflödiga. Jag håller fullständigt med alla andra.
Grattis lilla, förlåt stora Vera på din första födelsedag! Jag hoppas att ni har en fin dag!
Alfons härliga, underbara, vackra och mäktiga sten. Precis som Alons själv. Magnifik!
Tack för att ni orkar dela med er, tack för att jag får läsa!
Kramar till hela klanen!
Christina

2007-09-25 @ 16:50:28
Postat av: Sweet 16´sblogg

väldigt fin sten :)

2007-09-25 @ 18:19:29
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sara

så vacker stenen är, definitiv och absolut. Lekfull.
ni ska veta att jag tänker på er mycket, här i stockholm, och hoppas att ni har det så bra det går. När jag kommer till skåne nästa gång ska jag hälsa på alfons och beundra stenen, den e så fantastisk.
Massa kramar till er!

2007-09-25 @ 18:21:00
URL: http://sarafaijersson.blogspot.com
Postat av: Evelina

Som ett slag i magen - så definitivt! Det är ju faktiskt han som ligger där nere i marken. jag läser er blogg hela tiden och påminns stänigt om Alfons och er vardag före och efter hans bortgång, men bilderna på stenen påminde mig om det bestämda med döden. Alfons är faktiskt död. Det är svårt att förstå ibland när man inte träffar er och pratar med er. Jag minns ju honom som levande, busig och glad, har bestämt mig för att fortsätta minnas honom så. Men det är en otroligt vacker sten både text och hand och att den kommer hemifrån trädgården, med alla minnen den bär med sig och som Alfons mormor skrev så fint om.
Ta hand om er, mina tankar finns ofta i Sätaröd. Kram!

2007-09-25 @ 19:46:53
Postat av: Annika

Att en gravsten kan vara så fin och så fruktansvärd. Jag läser ofta er blogg, känner så med er fastän jag inte känner familjen. Ni verkar vara så fina människor. Kram

2007-09-25 @ 19:59:24
Postat av: Jennie

Hej fina ni, hoppas dagen varit bra idag. Det var så fint och så jobbigt att köra förbi Alfons imorse i mörkret. Det kändes mer än vanligt. Ljusen lyste så fint upp den makalöst fina stenen, så fylld med er kärlek. Nu känns det som han verkligen har flyttat dit och jag inser att jag inte kommer att få lära känna honom ansikte mot ansikte. Det känns ledsamt.
Vi saknar er och längtar till lördag.
Stora stora kramen till er,
Jennie

2007-09-25 @ 20:16:35
Postat av: Sofia

Ja världens finaste gravsten! Finner inte ord...
Grattis Vera! Tänk att du kan gå nu.
Kramar från Sofia

2007-09-25 @ 20:33:47
Postat av: Krusmynta

Vilken fantastisk fin sten!

2007-09-25 @ 21:32:17
URL: http://krusmynta.blogspot.com
Postat av: Maria i Vagnhärad

Vilken fin sten så otroligt personlig.
Men så fel att se den där.
Kramar till er.

2007-09-26 @ 07:25:20
Postat av: Titti Jönsson

Vilken fin sten det blev, mina tårar rinner. Tänk om Alfons fått se lastbilen komma med en stor sten på flaket.............Häftigt!!!
Det skär i hjärtat att det är en liten pojke där...
Grattis Vera i efterskott, hoppas ni hade en fin dag tillsammans. Är säker på att Alfons var med er, på sitt vis.
Kramar från Titti

2007-09-26 @ 11:48:15
Postat av: Jenny

Vilken underbar gravsten. Så vacker!

2007-09-26 @ 17:37:57
Postat av: Connie

Vilken underbar sten Alfons fick,ni har verkligen tänkt på allt. Catarina du skriver så fint så man blir så rörd. Grattis Vera på din födelsedag,HURRA. Kram önskar jag er alla.

2007-09-26 @ 19:20:23
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste och puss och god natt!

2007-09-26 @ 19:40:37
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Maya

Vilken underbar gravsten, tror det är den finaste jag någonsin sett.
Hoppas ni har en fin vecka.
/Maya

2007-09-26 @ 20:46:01
URL: http://shedevilshideout.spaces.live.com/
Postat av: Danijela

Gratis på födelsedagen lilla Vera!!

2007-09-26 @ 21:53:02
URL: http://www.danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: C

Verkligen perfekt!

2007-09-26 @ 22:06:35
Postat av: mia

GRATTIS i efterskott stora fina Vera!
Hoppas att ni fick en fin dag hela familjen Löv! Och att 1-åringen var nöjd med snören, papper, paketer och tårta.
Och så en sten som funnits för alltid, nu märkt med kärleks märken att klappa på, för all framtid. Så bra att den blev precis så som ni ville. Den finaste. Så många känslor den ger, och så svårt att hitta orden för att beskriva dem. Så jag skickar tankar och kramar genom natten, mia.

2007-09-26 @ 22:17:49
Postat av: Femton

Kärleksfulla grattiskramar i eferskott till fina, storatjejen.
Varmaste lyckotankar til hela familjen!
Slängpussar till Alfons i himmelen!
Och en bön för alla cancersjuka barn som kämpar för sitt liv. De är så starka.

2007-09-27 @ 12:47:43
Postat av: gunilla

Varmaste! Många tankar och stora kramar!
Puss!

2007-09-27 @ 13:18:22
Postat av: elinleticia

Världens finaste Alfonssten!

2007-09-27 @ 16:44:45
Postat av: Kristina i Gävle

Å Alfons, fina pojke. Du berör mitt hjärta varje dag. Du finns med mig i mina tankar och drömmar och du lär mig vad som är viktigt i livet. Jag hoppas att vi träffas igen där på den fina ängen där vi sågs sist.

2007-09-28 @ 16:59:10
Postat av: Kristina i Gävle

Jag läste igår men inte förrän idag fann jag det rätta ordet om Alfons sten, men nu vet jag; den är värdig honom. Jag önskar att den aldrig hade behövt bli Alfons sten på det här sättet, men nu är det så och den stenen är helt rätt. Ni gör så fint.

2007-09-29 @ 13:37:25
Postat av: malin Göteborg

Ni är otroligt kreativa!
det blev fint.. åhh....

2007-09-30 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback