Torsdagen den 13 september. Om min älskade lillebror.

Våra tankar går idag till Tobbe som opereras på grund av sin tinninglobs-epelepsi, en så allvarlig sort att den inte kan medicineras bort. Vi hoppas att han inte får men av operationen, att han ska vakna och både kunna se och röra sig. Annat vore otänkbart. Jag tänker på denna dagen med en hopp och en stor rädsla; så länge han och vi har väntat på denna oundvikliga dagen.

Vi älskar dig. Vi finns hos dig när du behöver. Jävla sjukdom.

image285
Alma-Lee och Tobbe. Juli 2007.

Catarina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller alla tummar och tår för lillebror *tummhållning* Alltid jobbigt med väntan på besked, ni vet ju sen innan...
Skriv gärna mera sen och berätta hur det har gått för Tobbe!!!
Kram Johanna

Postat av: Karolina m Felicia

Hej!
Hoppas så bra som det kan va) o att det gick bra med lillebrors operation!
Här händer inte så mycket! Får fortsatta negativa besked!
Kram

2007-09-13 @ 17:57:58
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Sara

Tobbe måste definitivt bli bra. Det finns inte mycket man kan tänka på, varken för eller emot, hoppas och inte hoppas.
Det bara måste gå bra.
kram

2007-09-13 @ 18:45:38
Postat av: Sofie B

Älskade älskade Tobbe.. Catarina, ge honom en puss från mig, när han vaknar igen. Säg till honom att jag (och familjen) tänker på honom, att jag saknar honom.
Och vi älskar resten av er också. Alla kramar och pussar i världen, finaste ni.
Sofie

2007-09-13 @ 19:24:14
Postat av: Ellen

Vi håller tummarna!

2007-09-13 @ 19:34:10
URL: http://www.avigt.nu
Postat av: Elisabet i Malmö

En stor Kram och en Varm tanke till er alla. Måtte allt ja gått bra för Tobbe!
Kram/Elisabet

2007-09-13 @ 19:40:25
Postat av: Jennie

Å, vad jag har tänkt på er och Tobbe idag. Jag hoppas såklart så mycket att operationen har gått så bra som det bara är möjligt.
Imorgon är jag hemma med febersjuk lillkille, så jag ringer nog.
Puss och kram Jennie

2007-09-13 @ 20:06:57
Postat av: Åsa i Malmö

Håller tummarna såklart och hoppas att allt gick bra!
Varma kramar och tankar till er.

2007-09-14 @ 06:59:27
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste och puss och kram! Tankar, tankar!

2007-09-14 @ 07:29:08
URL: http://kanelbullens.blogspot.com
Postat av: Marie från Hörby

Jag håller tummarna att allt gick bra. Ni har verkligen fått er dos av elände nu... Det bara MÅSTE gå bra!
Kram

2007-09-14 @ 08:22:03
Postat av: Christina från Torslanda

Alla tummar hålles för lillebror Tobbe som ser ut att vara så väldigt lik sin storasyster! Och som alla andra redan sagt, nog måste det väl vara nog med sjukhus och oro för er vid det här laget?
Fina familj, ta hand om er.

2007-09-14 @ 11:15:45
Postat av: Natalie

Håller alla tummar jag kan, läste inte rubriken och trodde han var en vän eller likn. men såg på bilden att det var din bror! Superlika =) kramar

2007-09-14 @ 11:49:31
URL: http://missmum.blogg.se
Postat av: Danijela

Hoppas med hela mitt hjärta att allt bli bra med din bror. Håller alla mina tummar för honom idag. Kram från Danijela

2007-09-14 @ 14:11:13
URL: http://www.danijelamagdalena.blogg.se
Postat av: Evelina

Det är klart att det kommer att gå bra för Tobbe, håller alla fingrar. Nu räcker det med skit i er familj tycker jag. Massa kramar!

2007-09-14 @ 15:00:19
Postat av: sarah

alla hamra-tummar hållna. ni
vet väl vid det här laget hur det har gått, och jag hoppas bara att det har gått bra, att du, tobbe, har vaknat nu och att operationen faktiskt har gjort dig bättre och inte sämre. vi tänker på dig (er). kramar.

2007-09-14 @ 19:55:56
Postat av: Eva Bladh

Alla Vi V Vramare håller tummarna för vår "gräsklippare".
Hälsa honom från oss.

2007-09-14 @ 21:18:09
Postat av: Susanne

Kramar från mig också:-)
Tummar och tår...!!
Susanne

2007-09-15 @ 12:32:18
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback