Onsdagen den 1 oktober. Om kalas och sittplatser.

Vera blev förvånad när vi väckte henne med sång. Vi fick sjunga Vi gratulerar två gånger innan hon ville vakna. Hon fick en bra födelsedag på dagis, och sen med oss här hemma. Vi bakade en tårta och hade myskväll.


Vera får en brandbil. Hon blev jätteglad.


Alma bär själv sina paket till Vera. Stora fina flickan.


Lykke älskar att föra långa samtal med sin pappa. På bilden 2 månader.


Jag och lillebror Tobbe tar en paus efter kalaset i söndags, 28/9.
Och ja, bilden är arrangerad.
Sittplatsen längst ner i trädgården är Christians verk (läs värk).

Catarina

Kommentarer
Postat av: trine

Grattis i efterskott lilla Vera! Hoppas du och dina vackra systrar hade en bra dag!!

2008-10-01 @ 20:24:55
Postat av: gunilla i dalom

Varmaste! Men vad fina ni är, du och Tobbe.



Kramen!

2008-10-01 @ 21:18:57
Postat av: Lina

Tack för idag! Mysigt med bebisgos! Jag känner att jag fortfarande inte har förstått riktigt att hon faktiskt är här, och att ni är småbarnsföräldrar igen :) men det är lika mysigt varje gång och jag blir lika glad varje gång jag kommer på det! Svammligt... men ni förstår säkert!

Som sagt, mysigt att se er idag!



Nu ska jag förbereda en ny mattelektion för ettorna imorgon! Det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan men fy vad jag kommer att sakna barnen!



Kram!

2008-10-01 @ 21:59:42
Postat av: Tobbe

Sällan man ser oss tillsammans på bild kära syster, fint. puss

2008-10-02 @ 06:10:18
Postat av: Jennie

Tack för att vi fick vara med på det fina kalaset. Kram från katten bland hermelinerna ;)

2008-10-02 @ 09:10:21
Postat av: Åsa i Malmö

De spelar "En sång för friheten" på Radio Kristianstad och jag tänker på er och på Alfons.

Kramar till er

2008-10-02 @ 09:57:46
Postat av: Elin A

Som vanligt fina bilder på fina familjen:) Såg härligt ut på den nya platsen i trädgården. Många varma kramar till er alla!

2008-10-02 @ 10:49:40
Postat av: Johanna

Fina bilder på tjejerna, sista bilden var lite rolig HAHA

Postat av: Sara

Av någon anledningen blev jag helt lycklig i hjärtat när jag såg den sista bilden!

2008-10-02 @ 17:51:29
Postat av: janina i röstånga

fina Vera och fina STORA Alma och Fina lilla bullen (vilken godbit) Lykke...kram från oss som fortfarande väntar på Christians serpentinvägs övning här i våra trakter...

2008-10-02 @ 20:02:20
Postat av: Tess

Alltid lika fina tjejer, och fina föräldrar också såklart. Vilken bra dag hon hade, lillsnorpan=)

Jag ler nostalgiskt då jag ser väggbonaden bakom henne i sängen. En sån hade jag med bakom min säng hela min barndom och nu hänger den hos mina döttrar.

Kramar.

2008-10-02 @ 22:03:24
Postat av: Brunkullan med Mosipperötter

Stort grattis till Lilla (snart stora:) ) Vera!

Susanne i Östersund

2008-10-03 @ 18:43:03
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback