Söndagen den 26 april. Alfons.


Idag finns bara detta, min fina pojke; jag saknar, saknar, saknar dig!


Alfons ska bada. Försommar , maj 2006.
Plasten ska skydda nålen i porten.


Junibad, Olseröd den 11 juni 2006, med Alma.


Sjörövarkärlek i köket, april 2006. Alma och Alfons.


Alfons firas, fyra år. Tionde juni 2006. Sista födelsedagen.


Ribbans lekplats, juni 2006.

A
lfons. Alfons. Du saknas så i lekarna. Ofta är Alma ensam ute i trädgården, gungar och plockar blommor, grenar och småkryp. Hon undersöker saker på nära håll, och jag bara önskar att du skulle varit med. JAG fattas dig så. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur du bara kan ligga i jorden, begravd, dag ut och dag in. Hur ska jag leva utan oss?


Vardagsträdgård. Din sista födelsedag. Fyra år gammal. Tolfte juni 2006.

Catarina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sååå fina bilder. Lille Alfons, så ofattbart att du bara finns i alla minnen. Du skulle ju varit här, med oss, med din klokhet, din storebrors-skydd och din trygghet.



Dina systrar har den finaste skyddsängeln!!!



Tack för fina varma sommarbilder. Han är så fin er Alfons!!!



Kramar Johanna

Postat av: Anonym

Tack för att du delar med dig av dessa fina bilder.

2009-04-26 @ 18:58:01
Postat av: Anonym

Mitt namn kom inte med. Så glad du måste vara som tog alla dessa nära och fina bilder.

2009-04-26 @ 18:59:22
Postat av: Maria i Vagnhärad

Jag håller med... Nu har Alfons legat där alldeles för länge... Varför.



Han är så otroligt fin på bilderna, lilla Alfons.

Han fattas oss alla.

Kramar till fina familjen.

2009-04-26 @ 20:02:21
Postat av: Elin A

Jag tycker det är svårt att förstå att denna lille söte kille på bilderna inte finns här på jorden! Då kan jag inte för en sekund förstå hur ni har det! Ingen ingen borde behöva uppleva hur det är att leva utan sitt barn.

Många varma kramar och tankar till er alla i familjen Löv!



*Alfons, snart kommer vi förbi dig igen och sätter en liten blomma till dig. På självaste nationaldagen kommer vi så det kanske blir en liten flagga också!

2009-04-26 @ 20:27:26
Postat av: Christina i Torslanda

Så fin och levande han är. Glada, kloka ögon och finurligt leende. Jag förstår att det känns omöjligt att han är borta.

Många kramar, Christina.

2009-04-26 @ 22:12:17
Postat av: Christina i Torslanda

Så fin och levande han är. Kloka ögon, finurligt leende. Den pojken var ämnad för något stort, och vad han åstadkom under sin korta tid på jorden!

Jag förstår att det är omöjligt att släppa honom. Jag önskar så att ni kunde få ha honom hos er igen.



Många kramar, Christina.

2009-04-26 @ 22:16:55
Postat av: susanne

Fina,underbara bilder...Många kramar!

2009-04-26 @ 22:32:45
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: Josefine

Fina fina Alfons, Du saknas verkligen.

Kram, Josefine

2009-04-26 @ 22:40:29
Postat av: Janina i Röstånga

Det skär i mitt hjärta. Alfons och Alma. Det är så självklart att det skulle få vara så. Det är obegripligt och orättvist och förjävligt oåterkalleligt.

De är så fina tillsammans. Nu varförsig.



Kram

från en familj med Folkabuss som hoppas ta sig en Sätarödstur i sommar!

2009-04-26 @ 22:40:56
Postat av: Maria Nyberg

Så fina bilder och samtidigt så vemodiga och sorgsna när man vet att denna fina pojke inte fick stanna hos sin familj, jag gråter ohämmat som bara"känner" er genom bloggen, hur ska det då känns för er som blev kvar, ofattbart och alldeles för grymt för att riktigt kunna ta in och fatta!! Kramar till er!!!

2009-04-27 @ 22:44:43
Postat av: mia

Så fin han är!!! Så vacker och finurlig. Det är så fel så fel att han inte finns hos er. Att han saknas och fattas. Den kluriga, busiga blicken på översta kortet, den skulle fått leva kvar. Fått se mycket mera av alla fantastiska underbara saker livet har att ge en människa. Och jag gråter för er och Alfons skull. Tankar och kramar genom kvällar och nätter, mia.

2009-04-28 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback