Alfons 18-årsdag

För 18 år sedan kom du till oss och gav mitt liv en helt ny mening. Idag firar vi att du föddes, fanns med oss hela ditt - om än alldeles för korta - liv och alla de minnen vi delar. Grattis älskade Alfons på din myndighetsdag! Vi hade varit så stolta över dig! Vi ÄR stolta över dig! All kärlek, alltid. All tid. 💙

Tack till alla er följare, som fortfarande minns och skriver. 

Idag slutar Alma-Lee nian, Vera slutar sjuan och Lykke slutar femte klass. 

Jag ska skriva ett längre inlägg senare. 

Allt gott till er alla!  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Grattis till Alfons och till er alla. Jag följde er resa genom alla år med bloggen och tänker ofta på Alfons. Trots att jag inte känner er har han en liten bit av mitt hjärta. Tack för det.

2020-06-12 @ 23:45:15
Postat av: Moa

Grattis Alfons i efterskott. Går in här då och då och kollar, även om det var ett tag sedan nu. Kram till er

2020-06-30 @ 00:01:11
Postat av: Anna

Jag minns. Kommer aldrig att glömma er kamp. All kärlek till er alla❤️

2020-07-10 @ 18:44:51
Postat av: Caroline

Så glad jag blev av uppdateringen! Grattis Alfons! Du har gjort bestående avtryck hos många, även hos oss som inte känner dig genom annat än text och bilder. Nu blev det gråtfest här igen. Det var (är?) något speciellt med Alfons, han är bara så fin! Ser framemot ett längre inlägg sen.

2020-07-16 @ 23:21:27
Postat av: Helen

Körde nyss genom Sätaröd och varje gång tänker jag på er ❤️
Grattis i efterskott Alfons

2020-07-29 @ 11:42:00
Postat av: Emma

Grattis fina Alfons och tack för uppdateringen!
Jag känner inte er men jag hittade bloggen och tänker ofta på Alfons och hur fin och klok han var. <3 Han är en av mina stora förebilder i livet.
All kärlek till er alla i er fina familj önskar jag.

2020-08-03 @ 17:12:37
Postat av: Jill

Kärleken bara pågår.
Genom avstånd i tid och rum. Evig.

2020-11-08 @ 22:31:24
Postat av: Jill

Kärleken bara pågår.
Genom avstånd i tid och rum. Evig.

2020-11-08 @ 22:31:33
Postat av: Susanne

Kom att tänka på Alfons idag. Det händer då och då. Följde Er så ofta när han var sjuk och vissa små personer fastnar bara och Alfons var en av dem.
Kanske för att det bara skiljde ca 1 år mellan Alfons och min yngste (född 2001).

Sedan dess har även min yngste drabbats av cancer. Det var bra precis 1 år sedan som han fick diagnosen Hodgkins Lymfom som 18-åring. Han behandlades med cytostatika i 6 månader och idag har han klarat 3 efterkoller och cancern håller sig borta fortfarande. Vi håller tummarna för att slippa återfall. Hodgkins botas oftast. Vi hade tur.

Kramar till Er alla<3
Susanne

2020-12-07 @ 13:51:01
Postat av: Camilla Råsberg

Jag följde Alfons och er i flera år. Vilken underbar kille när hade. Kom att tänka på Alfons idag och hittade tillbaka till bloggen. Grattis Alfons i efterskott. Hoppas du har det bra💚

2021-10-23 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback